תארו לעצמכם את התרחיש הבא:

אתם יוצאים לקניות בסופר, הילד צורח במושב האחורי בעוד כל מה שרציתם הוא למלא את המקרר לשבוע הקרוב. הקניון הקרוב ביותר למקום מגוריכם לא מציע חניה חינם ואינכם מעוניינת להוסיף ארבעים שקלים לסך הוצאות הקניה. אתם נוסעים לסופרסל דיל או מגה המרוחקים מעט ממקום מגוריכם. משאתם מגיעים למתחם מסתבר לכם שאתם נמצאים במקום ה- 13 על מנת להיכנס לחניון. אז אמנם החניה אינה עולה כסף, אך מה עם הזמן?

כנסתם לחניון שהיה אמור להיות פנוי, אינכם מצליחים למצוא חניה ואתם מבלים כרבע שעה בחיפושים. כיוון שאתם נהגים מיומנים אתם מצליחים לבסוף לאתר מקום פנוי ומתמרנים את רכבכם למקום פנוי בין שני עמודים ומרצדס שחורה. לרוע מזלכם פגע עמוד הבטון במראה שלכם.

גם בתום חווית הקניה המרטיטה לא נראית היציאה החלקה באופק ולו בלבד שלקח לכם עוד חמש עשרה דקות ולא של תהילה לצאת מהחניון. נשמע מוכר, נכון? אך תארו לעצמכם שהסופר הקרוב לביתכם היה משופע במקומות חניה ולא היה עליכם לעבור את מסכת הייסורים הזו. מה עוד שמגרש החניה שהיה צמוד לו יכול היה לספק מקומות חניה לכל המעוניין מבלי להידחק ולהתעצבן. לפתרון הפשוט לבעיה קוראים בשם חניון אוטומטי.

יותר מקומות חניה = איכות חיים
חניוני הצלחה איננה רק חברה הרוכשת ומפעילה מגרשי חניה.

החברה מספקת פתרונות חשובים לתושבי ערים מרכזיות בישראל ותורמת רבות לאיכות חייהם ולו בלבד שהיא מספקת למכוניותיהם מקומות חניה ומשחררת את העיר מזיהום ומצפיפות. קבוצת חניוני הצלחה ועוד רבות אחרות צריכות להירתם למשימה החשובה של אספקת מקומות חניה לתושבי הערים. קבוצות וחברות המפעילות חניונים צריכות להתרכז לא רק ברכישה של מגרשים אלא גם בחשיבה איך למקסם את השימוש בהם. יכולות טכנולוגיות מתקדמות הקיימות כיום בשוק יכולות לבוא לעזרתן.

כמו כן חשוב להבין כי מקסום של מקומות חניה יכול לשחרר שטחים נרחבים המשמשים כיום כמגרשי חניה ולהסב אותם לשטחי מחיה ופנאי עבור שוכני הערים. תודות לאימוץ גישה זו תוכלו בעתיד הלא רחוק לצאת לעבודה, לקניות בסופר, לבילוי עם חברים או לכל מקום אחר שתחפצו מבלי להטריד את עצמכם בסוגיה היכן תחנו ומה תהיינה ההשלכות הכספיות והמוראליות של חניה זו.

האחריות מוטלת הן על הציבור שכדאי שיחל לומר את דברו בנושא והן על החברות העוסקות בהפעלת חניונים ובראשן קבוצת חניוני הצלחה מיסודו של צחי מרקור.